Spirituele wisselwerking

Toen Toine Revier van Spirit Coaching, één van mijn coaches (zie foto), me vertelde dat ze eigenlijk nog een paar dagen nodig had om haar boek af te maken, ging er bij mij een lichtje branden. (Heb je er trouwens wel eens over nagedacht hoe spiritueel die uitdrukking is!)

Ikzelf wilde namelijk beginnen aan een nieuw boek, en ook mij viel het moeilijk daar de tijd voor te vinden. Ik had me al bedacht dat ik een dag of 3 ergens in een bed&breakfast wilde gaan zitten om eindelijk eens een start te maken met schrijven. In 3 dagen kun je flink opschieten en dan heb je tenminste een basis als je thuis, tussen alle bedrijven door, aan het schrijven gaat.

Dus ik stelde haar direct voor om samen een paar dagen weg te gaan – soms moet je gewoon onmiddellijk op je ingevingen ingaan, hoe gek ze ook klinken. Ze vond het direct leuk en we boekten 3 nachten in De Heerlijcke Hoeve. Een prachtige spiritueel retraitecentrum, met lieve hand gerund door twee zussen.

Het was heerlijk om te zien hoe Toine en ik elkaar inspireerden. Tijdens het eten spraken we voortdurend over onze boeken, onze problemen, onze successen. Heerlijk om een paar dagen op pad te zijn met een gelijkgestemd iemand. Ik ben dan ook heel benieuwd naar het boek van Toine – maar gelukkig hoef ik niet zo lang te wachten als jij, want ik mag het voor-lezen! En ja – ik zal je op de hoogte houden op dit weblog ;-) )

Wil je weten wat er gebeurde tijdens één van onze lunches? Klik dan hier om naar mijn Positief Denken & Affirmaties Weblog te gaan.

1 opmerking:

ennairam zei

zeg weet je wat eigenlijk ook heel spiritueel is en ook eigenlijk heel gek en tegelijk regelrecht uit het hart?

Tranen zijn zout daarom proef ik liever bananen want die zijn zoet.

Vreemd maar daarom nog wel waar.

groetjes ennairam.