Spiritualiteit op de radio

Indigo Spirituele Omroep is echt één van mijn hartsprojecten. Al jaren vond ik dat er een spirituele omroep moest komen, maar ik wilde die kar niet zelf gaan trekken. Op een dag kreeg ik via via een mailtje binnen van Jeroen Kummeling, die dat wel wilde gaan doen. Hij zocht mensen die hem daarbij wilden helpen – en mijn hart begon te juichen. Maar mijn hart barstte bijna uit zijn voegen toen ik ontdekte dat Jeroen in dezelfde plaats woont als ik – dat zou alles zoveel makkelijker maken!
Binnen enkele weken (!) stond Indigo SoulStation al in de steigers en in oktober 2006 startten de eerste uitzendingen via internetradio.

Vanavond vergaderen we over de tweede stap van Indigo SoulStation: een duidelijke(re) uitstraling, een professionele(re) website, een uitgebalanceerd marketingplan... Zodat we echt een groot publiek kunnen bereiken. Indigo voelt zo goed, het is fijn om zoiets te kunnen neerzetten, maar hoe we groter kunnen groeien daar zijn we (nog) niet uit. En ach, de weg wijst zichzelf ook wel!

Geen opmerkingen: