Werkt homeopathie niet meer?

Ik had vandaag een gesprek met een kennis van mij, Myrrha van www.lunaire.nl (mooie website overigens, en als je in de buurt van Deventer woont is een bezoekje zeker aan te raden). Ze vertelde me dat ze van homeopaten had gehoord dat waar ze vroeger toe konden met één middeltje, nu vaker meerdere middels voorgeschreven moesten worden. En dat het leek alsof homeopathie niet meer zo effectief was. Als dat zo is, dan zou dat kunnen liggen aan de veranderende energie.

Waar is in ieder geval wel, dat er steeds meer -snelwerkende- alternatieve geneeswijzen zijn. Een voorbeeld daarvan is de methode die Eric Pearl heeft geïntroduceerd. Op zijn website lees ik onder andere 'healing with new frequencies'. Door het schrijven van dit stukje merk ik dat me er in wil gaan verdiepen (dus straks even shoppen naar het boek van Eric).

Maar wat ik ook wil is mijn eigen homeopaat, Tineke Schapers, eens vragen naar haar bevindingen. En ik ben benieuwd naar jou reactie!

Geen opmerkingen: